Napisałeś pracę magisterską lub licencjacką z tematu marketingu, handlu czy konsumpcji? Chciałbyś się podzielić swoimi pomysłami? Zgłoś swój udział w konkursie Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.
CO? - Konkurs na prace z marketingu, handlu i konsumpcji
Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu
APLIKACJA DO: 31 października 2017 roku
O WYDARZENIU
Tematyka przesłanej na konkurs pracy dyplomowej musi mieścić się w jednym z trzech obszarów, tj.: marketingu, handlu lub konsumpcji.
Celem organizowanego konkursu jest:
W konkursie przewidziano, w każdej z dwóch kategorii prac, jedną nagrodę główną i dwa wyróżnienia.
O ORGANIZATORZE
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu zostało powołane w celu tworzenia warunków do rozwoju nauki o marketingu i popularyzacji wiedzy z tego zakresu, integracji przedstawicieli nauki o marketingu w Polsce, identyfikacji obszarów badawczych i monitoring prowadzonych badań naukowych.
DLA KOGO?
W konkursie mogą brać udział absolwenci pierwszego i drugiego stopnia studiów, którzy przygotowali swoją pracę dyplomową z zakresu marketingu, handlu lub konsumpcji oraz w 2017 roku pomyślnie zdali egzamin dyplomowy. Konkurs ma zasięg ogólnopolski, mogą wziąć w nim udział absolwenci uczelni publicznych, jak i niepublicznych.
SPOSÓB APLIKACJI
Przystępując do konkursu należy złożyć następujące dokumenty:
Na konkurs mogą być zgłaszane prace napisane w języku polskim lub angielskim. Prace konkursowe będą oceniane w dwóch odrębnych kategoriach: prace licencjackie i prace magisterskie.
Przesłana na konkurs praca dyplomowa musi spełniać wymóg oryginalności i stanowić indywidualne rozwiązanie podjętego problemu. Nie może naruszać praw autorskich i praw wynalazczych lub dóbr osobistych osób trzecich. Prace nie spełniające wymogów formalnych nie będą oceniane.
Prace konkursowe w wersji drukowanej i elektronicznej należy przesyłać na adres Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu:
ul. Powstańców Wlkp. 16
61-895 Poznań
i na adres kontakt@pntm.pl do 31 paźdzniernika 2017 roku.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 15 grudnia 2017 roku na stronie internetowej Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu.