Spotkanie edukacyjne Daktela Polska!

Pokaż w kalendarzu: 
0

Chcesz poznać najnowsze trendy i innowacje w marketingu i zarządzaniu kampaniami oraz w technologiach związanych z obsługą klienta? Weź udział w bezpłatnym spotkaniu z firmą Daktela Polska, usprawnij swoje strategie komunikacji i zwiększ skuteczność w pozyskiwaniu klientów!


 


CO? -  spotkanie pt."Strategie komunikacji do pozyskiwania klientów. Przypadki z wykorzystaniem SMS i innych kanałów komunikacji"
KIEDY? -  12 czerwca 2024 r., godz. 10.00
GDZIE? – ADN Centrum Konferencyjne (Warszawa, ul. Grzybowska 56)


O WYDARZENIU
Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę podczas interaktywnych warsztatów, posłucha inspirujących prezentacji na żywo oraz nawiąże cenne kontakty branżowe.

Spotkanie będzie dostępne w dwóch wariantach:

  • Spotkanie stacjonarne (Liczba miejsc ograniczona) - interaktywne warsztaty, specjalne upominki dla wszystkich oraz lunch w restauracji NINE’s.
  • Webinar online - Transmisja pierwszej części wydarzenia na żywo.

Podczas spotkania poruszone zostaną takie tematy jak:

  • Skuteczne kampanie marketingowe: Strategie częstotliwości i timingu komunikacji.
  • Zarządzanie bazami danych: Tworzenie treści zgody i podstawy RODO.
  • Personalizacja treści: Jak tworzyć i personalizować komunikaty.
  • Lojalizacja klientów: Najlepsze strategie utrzymania klientów.
  • Nowoczesne technologie: AI, automatyzacja i integracje kanałów komunikacji.
  • Praktyczne warsztaty: Zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych scenariuszach.
  • Nowoczesne technologie: AI, automatyzacja i integracje kanałów komunikacji.
  • Praktyczne warsztaty: Zastosowanie zdobytej wiedzy w realnych scenariuszach.

Prelegenci:

  • Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing, SMSAPI
  • Piotr Kawalec - Customer Success Manager, Dakela Polska
  • Łukasz Korecki - Country Manager, Daktela Polska

O ORGANIZATORZE
Daktela Contact Center to oparte na chmurze rozwiązanie call center z natywną obsługą wielu kanałów komunikacji OmniChannel w jednej aplikacji internetowej – telefon, e-mail, helpdesk, Webchat, SMS i sieci społecznościowe.


SPOSÓB APLIKACJI
Zapisy na spotkanie odbywają się poprzez stronę.

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego