Chcesz poznać najnowsze trendy i innowacje w marketingu i zarządzaniu kampaniami oraz w technologiach związanych z obsługą klienta? Weź udział w bezpłatnym spotkaniu z firmą Daktela Polska, usprawnij swoje strategie komunikacji i zwiększ skuteczność w pozyskiwaniu klientów!
CO? - spotkanie pt."Strategie komunikacji do pozyskiwania klientów. Przypadki z wykorzystaniem SMS i innych kanałów komunikacji"
KIEDY? - 12 czerwca 2024 r., godz. 10.00
GDZIE? – ADN Centrum Konferencyjne (Warszawa, ul. Grzybowska 56)
O WYDARZENIU
Uczestnik zdobędzie praktyczną wiedzę podczas interaktywnych warsztatów, posłucha inspirujących prezentacji na żywo oraz nawiąże cenne kontakty branżowe.
Spotkanie będzie dostępne w dwóch wariantach:
Podczas spotkania poruszone zostaną takie tematy jak:
Prelegenci:
O ORGANIZATORZE
Daktela Contact Center to oparte na chmurze rozwiązanie call center z natywną obsługą wielu kanałów komunikacji OmniChannel w jednej aplikacji internetowej – telefon, e-mail, helpdesk, Webchat, SMS i sieci społecznościowe.
SPOSÓB APLIKACJI
Zapisy na spotkanie odbywają się poprzez stronę.