Już 24 września 2014 r. online odbędzie się bezpłatne webinarium "Social media – strategia, komunikacja, wyniki", którego organizatorem jest ICAN Institute, wydawca Harvard Business Review Polska.
Webinarium odbywa się w ramach projektu, w którym Harvard Business Review Polska dzieli się z młodymi liderami – wiedzą i doświadczeniem. Szkolenie poprowadzi Piotr Stohnij – menedżer i redaktor Harvard Business Review Polska, trener i konsultant w obszarze nowych mediów oraz komunikacji kryzysowej.
Uczestniczy szkolenia:
Po szkoleniu:
Aby wziąć udział w webinarium, należy dokonać rejestracji w portalu.
Projekt y to seria webinariów, dostęp do wiedzy i materiałów szkoleniowych, oraz liczne konkursy, dające szansę na podniesienie swoich kwalifikacji zawodowych. Pierwsze z serii szkoleń online w ramach projektu y, odbyło się 24 lipca i prezentowało podstawy copywritingu oraz sekrety skutecznej komunikacji marketingowej Harvard Business Review Polska.
Pełny start projektu y, który w tej chwili działa w wersji testowej, przewidziany jest na październik 2014.
Szczegóły webinarium:
Temat: Social Media – strategia, komunikacja, wyniki
Miejsce: online
Data: 24 września 2014 r.
Prowadzący: Piotr Stohnij
Godzina rozpoczęcia: godz. 10.00
Czas trwania: 3h
Więcej informacji na Fb.
Osoba kontaktowa:
Marcin Orocz, Chief Digital Officer | Szef projektu y
ICAN Institute, Harvard Business Review Polska
e - mail: m.orocz@hbrp.pl
tel. 506 850 566