Trwa rejestracja zespołów do 14. polskiej edycji międzynarodowego konkursu Global Management Challenge. GMC to rozbudowana gra symulacyjna, w której biorą udział zespoły studenckie (II – V rok studiów) oraz firmowe.
Drużyny podczas rozgrywki wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku. Projekt od początku istnienia zgromadził już ponad pół miliona uczestników w blisko 40 krajach.
"GMC dało nam niezwykłą okazję do zrozumienia złożoności decyzji, jakie trzeba podejmować,
by efektywnie zarządzać firmą i do sprawdzenia się w roli menedżerów" - przekonuje Marek Rogala, student Uniwersytetu Warszawskiego, który w ubiegłym roku wraz z zespołem "Piratas del Norte" zwyciężył w polskiej edycji i zajął II miejsce na międzynarodowym finale w Bukareszcie.
Global Management Challenge to praktyczny trening zarządzania i możliwość odbycia innowacyjnych praktyk menedżerskich. Uczestnicy w trakcie rozgrywki rozwijają m.in. umiejętności: analityczne, pracy w zespole czy też planowania strategicznego. Dodatkowo udział w wydarzeniu to świetna okazja do zawarcia ciekawych znajomości oraz nawiązania kontaktu z potencjalnymi pracodawcami.
Ogromną zaletą GMC jest również możliwość rywalizacji zespołów studenckich z pracownikami firm takich jak Bank Zachodni WBK czy KPMG i porównywanie bieżącej wiedzy akademickiej
z doświadczeniem praktyków.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
Zarejestrowane zespoły otrzymają informację o zakwalifikowaniu się do konkursu przed rozpoczęciem programu treningowego (tj. do 25 listopada br.) (sponsorzy dokonają wyboru zespołów, które wystartują w konkursie).
Rejestracja zespołów studenckich potrwa do 30 października 2013.
Więcej na www.gmcpoland.pl.
Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting; Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie; Sponsorzy: Bank Zachodni WBK, KPMG; Patroni medialni: Personel i Zarządzanie, ThinkTank; Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Students.pl, dlaStudenta.pl, Stowarzyszenie Studentów BEST.