Konkurs Global Management Challenge

Pokaż w kalendarzu: 
0

Zapraszamy do udziału w XII polskiej edycji Global Management Challenge, największej na świecie symulacji biznesowej.

Krajowe edycje przedsięwzięcia odbywają się obecnie w 33 miejscach na świecie (więcej informacji na stronie). 

W konkursie startują zespoły (3-5 osób) tworzone przez studentów (II – V rok studiów) oraz reprezentantów firm. Każda drużyna przyjmuje rolę zarządu wirtualnego przedsiębiorstwa i, co za tym idzie, odpowiada za podejmowanie strategicznych decyzji we wszystkich obszarach funkcjonowania firmy. Podstawowym kryterium wygranej w konkursie jest osiągnięcie najwyższej ceny akcji na wirtualnej giełdzie.

Edycja GMC składa się z: programu treningowego, trzech etapów (rozgrywane on-line) oraz finału krajowego (rozgrywany w ciągu jednego dnia w Warszawie). Dokładny harmonogram konkursu znajduje się na stronie www.gmcpoland.pl.

Korzyści dla studentów startujących w GMC:

  • innowacyjna praktyka zarządzania,
  • weryfikacja wiedzy akademickiej,
  • rozwój różnorodnych umiejętności,
  • rywalizacja z profesjonalistami,
  • możliwość nawiązania kontaktu z firmami,
  • nagrody, w tym udział zwycięzców w finale światowym.

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • Utworzyć zespół (3-5 osób); istnieje możliwość łączenia studentów różnych kierunków, lat studiów oraz uczelni w jednej drużynie.
  • Wypełnić kartę rejestracyjną na stronie.
  • Po otrzymaniu potwierdzenia od organizatorów wypełnić aplikację z informacjami na temat uczestników i odesłać ją mailem (rejestracja@gmcpoland.pl).
  • Czekać na potwierdzenie znalezienia Sponsora drużyny (Sponsorzy dokonują wyboru na podstawie informacji przedstawionych w aplikacjach).

Rejestracja zespołów studenckich trwa do 20 października 2011 roku.

Więcej informacji na stronie konkursu.

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego