Konkurs Novartis Poland

Pokaż w kalendarzu: 
0

Lubisz kreatywne zadania? Interesujesz się tematami dotyczącymi zdrowia? Weź udział w konkursie i stwórz koncepcję kampanii promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi!

 

 


CO? – konkurs Novartis Poland
APLIKACJA DO: 6 września 2024 r.


O KONKURSIE
Zadaniem konkursowym jest stworzenie koncepcji kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki raka piersi. Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie wśród kobiet i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne.

Do wygrania:

  • 10 000 złotych (za zajęcie I miejsca) i płatny staż w Novartis Poland
  • możliwość dalszej pracy nad pomysłem

Istotne jest wykazanie, że pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać zatem koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł być zrealizowany.

Zgłoszony projekt powinien zawierać:

  1. Dane uczestnika, tj. imię i nazwisko, nazwa uczelni, miasto, adres e-mail i telefon
  2. Tytuł projektu
  3. Opis projektu
  4. Planowane działania
  5. Harmonogram

SPOSÓB APLIKACJI
Konkurs składa się z trzech etapów.

  • ETAP 1: WARSZTATY – KICK OFF KONKURSU

Spotkanie online, w trakcie którego firma opowie o założeniach konkursu oraz przedstawi sytuację kobiet z rakiem piersi. W spotkaniu udział weźmie m.in. Tomasz Rożek
z kanału "Nauka. To Lubię!" oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej.

Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się. Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com.   

  • ETAP 2: ZGŁOSZENIA PROJEKTÓW DO KONKURSU

Uczestnicy mają czas do 6 września 2024 r. na przygotowanie prezentacji konkursowej uwzględniającej koncepcję kreatywną, dobór narzędzi i partnerów oraz harmonogram działań. Prezentacja powinna być przesłana bezpośrednio na adres mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com.

  • ETAP 3: WYŁONIENIE ZWYCIĘSKICH PROJEKTÓW

Z listy zgłoszonych projektów zostanie wybranych 6 najlepszych propozycji, które zostaną przedstawione przez uczestników przed Kapitułą konkursu. Prezentacja odbędzie się w trakcie spotkania w wyznaczonym przez organizatora terminie (w Warszawie). O terminie oraz miejscu spotkania uczestnicy konkursu zostaną poinformowani drogą mailową.

Ważne terminy:

  • 19 sierpnia 2024 r. o 13.00 – warsztaty online połączony z sesją Q&A – omówienie założeń konkursu, prezentacja firmy Novartis, prelekcja kreatywna. 
  • 06.09.2024 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
  • II połowa września – wyłonienie 6 najlepszych projektów
  • wrzesień 2024 – spotkanie finałowe poświęcone prezentacji projektów oraz wyłonieniu zwycięzców konkursu!

W razie pytań dotyczących kwestii technicznych związanych z konkursem bądź prezentacją możliwy kontakt: p.balwisz@brandlab.pl, 608 183 331.

REGULAMIN KONKURSU

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego