Lubisz kreatywne zadania? Interesujesz się tematami dotyczącymi zdrowia? Weź udział w konkursie i stwórz koncepcję kampanii promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi!
CO? – konkurs Novartis Poland
APLIKACJA DO: 6 września 2024 r.
O KONKURSIE
Zadaniem konkursowym jest stworzenie koncepcji kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki raka piersi. Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie wśród kobiet i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne.
Do wygrania:
Istotne jest wykazanie, że pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać zatem koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł być zrealizowany.
Zgłoszony projekt powinien zawierać:
SPOSÓB APLIKACJI
Konkurs składa się z trzech etapów.
Spotkanie online, w trakcie którego firma opowie o założeniach konkursu oraz przedstawi sytuację kobiet z rakiem piersi. W spotkaniu udział weźmie m.in. Tomasz Rożek
z kanału "Nauka. To Lubię!" oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej.
Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się. Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com.
Uczestnicy mają czas do 6 września 2024 r. na przygotowanie prezentacji konkursowej uwzględniającej koncepcję kreatywną, dobór narzędzi i partnerów oraz harmonogram działań. Prezentacja powinna być przesłana bezpośrednio na adres mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com.
Z listy zgłoszonych projektów zostanie wybranych 6 najlepszych propozycji, które zostaną przedstawione przez uczestników przed Kapitułą konkursu. Prezentacja odbędzie się w trakcie spotkania w wyznaczonym przez organizatora terminie (w Warszawie). O terminie oraz miejscu spotkania uczestnicy konkursu zostaną poinformowani drogą mailową.
Ważne terminy:
W razie pytań dotyczących kwestii technicznych związanych z konkursem bądź prezentacją możliwy kontakt: p.balwisz@brandlab.pl, 608 183 331.