Nickel Technology Park Poznań zaprasza studentów z całego kraju, niezależnie od rodzaju uczelni oraz kierunku studiów, do udziału w konkursie „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży”, w którym nagrodą główną jest 5 tysięcy złotych oraz staż w renomowanej firmie.
Partnerami przedsięwzięcia podpoznańskiego parku zostały Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu oraz Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. W organizację konkursu zaangażowały się także renomowane firmy: Kompania Piwowarska, Grupa Allegro, Skoda Auto Polska, BCC oraz SITAG Formy Siedzenia.
Konkurs NTPP przebiegać będzie w dwóch etapach. Do końca lutego organizatorzy czekają na rejestrację uczestników poprzez stronę oraz nadesłanie na adres konkurs@ntpp.pl rozwiązania wybranego case studies. Do 15 marca 2012 roku komisja konkursowa ogłosi nazwiska 32 finalistów.
3 kwietnia 2012 roku autorzy najlepszych prac spotkają się w Poznaniu, gdzie powalczą o nagrodę główną, najpierw indywidualnie, a następnie podczas warsztatów grupowych w ramach ośmiu czteroosobowych zespołów. W finale eksperci ocenią poszczególnych uczestników pod kątem posiadanych umiejętności strategiczno-analitycznych, zdolności interpersonalnych oraz umiejętności z zakresu technik sprzedaży i negocjacji, w tym przygotowania i prezentacji oferty sprzedażowej.
Ogłoszenie zwycięzcy oraz nazwisk osób, które otrzymają możliwość odbycia staży w działach sprzedaży firm – partnerów konkursu, nastąpi na zakończenie kwietniowych zmagań podczas uroczystej gali konkursowej.
Natomiast 31 maja 2012 roku „Studenckie Gwiazdy Sprzedaży” wezmą udział w Gali Polish National Sales Award (PNSA), która co roku gromadzi w Warszawie najlepszych w kraju profesjonalnych sprzedawców.
Więcej na stronie.