Podziel się pomysłem, jak zwiększyć zaufanie konsumentów do łańcucha dostaw. Uniwersyt Warszawski zaprasza studentów wszystkich kierunków do udziału w konkursie "Trust in food".
CO? – Konkurs „Trust In Food”
KIEDY? – zgłoszenia do 3 grudnia 2020 r.
GDZIE? – on-line
O WYDARZENIU
Każdy zespół przedstawia w ramach Konkursu jeden zestaw prac, na który składać się mają:
Głosowanie na prace przygotowane przez Zespoły odbędzie się w dniach 5 – 9 grudnia 2020 r. Każda osoba, która posiada aktywny adres e-mail, może oddać głos.
Zwycięski Zespół otrzyma główną nagrodę w wysokości 1000 Euro, która zostanie podzielona równo między członków zespołu.
W ramach konkursu przewidziano warsztat online dla uczestników, który odbędzie się w dniu 26 listopada 2020 r. Warsztat ma na celu przekazanie wszystkich informacji i aspektów merytorycznych na temat projektu i samego konkursu. Udział w warsztacie nie jest obligatoryjny i nie wpływa na ostateczną ocenę prac.
O ORGANIZATORZE
Podmiotem zlecającym przeprowadzenie konkursu jest Uniwersytet Reading, jeden z 30 topowych uniwersytetów w Wielkiej Brytanii. Z kolei organizatorem konkursu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej jest Uniwersytet Warszawski
DLA KOGO?
W konkursie mogą brać udział grupy osób składające się od 2 do 4 członków, studiujących na tych samych lub różnych kierunkach, wydziałach i uczelniach.
ZAPISY / SPOSÓB APLIKACJI
Prace konkursowe (filmy) należy umieścić na założonej (docelowej) przez Zespół wybranej stronie/kanale np. YouTube, Facebook, Instagram, TikTok i inne oraz przesłać link do kanału/strony Organizatorowi na adres mailowy: mmaryl@uw.edu.pl. Pozostałe elementy zadania (plakat, opis grupy docelowej i szczegóły kampanii) należy przesłać na adres mailowy: mmaryl@uw.edu.pl.
Regulamin znajduje się na stronie.