Zadania wykonywane przez pracowników Centrum Obsługi Studentów (COS), a więc również Biura Studenckich Spraw Socjalnych (BSSS) i Biura Karier (BK), wykonywane są stacjonarnie w systemie dyżurowym w Studenckiej Strefie Aktywności (rektorat) oraz w systemie zdalnym (telefonicznie i mailowo).
Oto kontakty do nas:
- Centrum Obsługi Studentów (ogólny): dlastudenta@us.edu.pl
- Biuro Studenckich Spraw Socjalnych: bstud@us.edu.pl
- Biuro Karier: bk@us.edu.pl
- Wsparcie psychologiczne: psycholog@us.edu.pl
Dane kontaktowe poszczególnych pracowników można znaleźć na stronach internetowych:
COS: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10000466,
BSSS: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10000800,
BK: https://ab.us.edu.pl/unit/employees/10002042.
- numery telefonów (dostępne w godzinach pracy):
- 32 359 17 30 / zakres spraw: podstawowe informacje dla studentów, sprawy dyscyplinarne studentów i doktorantów, treści na stroniewww.us.edu.pl/student
- 32 359 24 62 / zakres spraw: wsparcie studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- 32 359 16 72 / zakres spraw: działalność studencka (inicjatywy, organizacje studenckie)
- 32 359 24 64 / zakres spraw: działalność studencka (w tym działalność naukowa) i media społecznościowe COS
- 32 359 24 63 / zakres spraw: ogólne sprawy studenckie, obsługa strony internetowej www.us.edu.pl/student
- 32 359 19 98 / zakres spraw: wsparcie studentów z niepełnosprawnościami i specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, dostępność uczelni
- 32 359 23 25 / zakres spraw: biuro ŚFN, students affairs in english
- 32 359 13 40 / zakres spraw: akademiki
- 32 359 20 46 / zakres spraw: stypendia studentów
- 32 359 16 94 / zakres spraw: ubezpieczenia zdrowotne studentów i doktorantów; badania z zakresu medycyny pracy studentów i doktorantów
- 32 359 19 82 / zakres spraw: sprawy bieżące Biura Karier, raporty, zestawienia, kontakt dla pracodawców, projekt "
- 32 359 20 32 / zakres spraw: sprawy bieżące Biura Karier, Projekt „Studia i co dalej?": doradztwo, coaching, badanie kompetencji
Zdecydowaną większość spraw jesteśmy w stanie załatwić na odległość, wykorzystując do tego mail (skany czy zdjęcia dokumentów) lub telefonicznie. Jeżeli nie jesteś pewny, czy swoją sprawę możesz załatwić zdalnie – zadzwoń lub napisz – ustalimy wspólnie najlepsze rozwiązanie, które czasowo ograniczy kontakt osobisty.
Bądź bezpieczny i #zostanwdomu!