Ogólnopolski konkurs studencki "Zbadaj to"

Pokaż w kalendarzu: 
0

1 marca 2012 r. rozpoczyna się III edycja ogólnopolskiego konkursu studenckiego zbadaj.to. Przedsięwzięcie jest inicjatywą Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii oraz Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku.

Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszych studentów kierunków ekonomicznych i społecznych, którzy swoją karierę mają zamiar związać z branżą badawczą. Nagrodami w konkursie są między innymi wyjazdowe 3-dniowe Warsztaty Badawcze, wejściówki na Kongres Badaczy oraz przede wszystkim płatne staże w agencjach i działach badawczych.

Nadzór merytoryczny nad całością konkursu sprawuje Kapituła Konkursowa w składzie:

prof. UW dr hab. Dominika Maison, krajowy delegat ESOMAR

Arkadiusz Wódkowski, prezes PTBRiO

Janusz Durlik, prezes OFBOR

Katarzyna Gawlik, TNS Pentor

Mateusz Galica, PTBRiO, TNS OBOP

Adam Polasz, PTC

Robert Zydel, Saatchi&Saatchi

Tomasz Jędrkiewicz, NUQ Research

 

Pierwszy krok w karierze.

Doświadczenia ostatnich 20 lat wskazują, że branża badawcza jako jeden z niewielu segmentów rynku jest w bardzo niewielkim stopniu podatna na wahania koniunktury gospodarczej. Agencje badawcze niezmiennie zapraszają do swoich szeregów dobrze wykształconych, kreatywnych absolwentów.

W tym roku uruchomiona została trzecia edycja konkursu zbadaj.to. W dotychczasowych dwóch wzięło udział prawie 600 osób. Kilkunastu najzdolniejszych absolwentów znalazło interesującą, stałą pracę w agencjach badawczych. Jestem przekonany, że korzyści płynące z konkursu są obustronne. Pracodawcy zyskują wartościowe wsparcie swoich zespołów, studenci wejście w branże, oferującą intelektualną przygodę z wielkimi markami – mówi Mateusz Galica, członek zarządu PTBRiO, odpowiedzialny za konkurs zbadaj.to 

Badanie ewaluacyjne przeprowadzone wśród laureatów i finalistów konkursu zbadaj.to wskazuje, że jest on uznawany za bardzo wartościowe doświadczenie. Absolwenci zbadaj.to podkreślają, że udział w konkursie dał im możliwość poznania świata badań od kuchni oraz spotkania ciekawych ludzi – praktyków badań. Jako największą wartość wskazywano możliwość przedłużenia współpracy już po zakończeniu stażu.
 

O organizatorach.

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (PTBRiO) powstało w 1994 roku, obecnie liczy około 300 członków. Wielkość i zakres działań Towarzystwa nadal pozostaje ewenementem na skalę Europy. PTBRiO jest głównym ośrodkiem wymiany profesjonalnej wiedzy na temat badań rynku i marketingu oraz aktywnym rzecznikiem zrozumienia roli badań w biznesie i instytucjach. Więcej informacji na www.ptbrio.pl

 

Organizacja Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) jest związkiem pracodawców zrzeszającym 21 podmiotów badawczych, generujących ponad 80% obrotów branży badawczej w Polsce. Zasadniczą rolą OFBOR jest wzmacnianie i propagowanie najwyższych standardów badań, a przez to dbałość o wizerunek całego sektora. Najważniejszym przedsięwzięciem organizacji jest Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA).  Więcej informacji na www.ofbor.pl

 

Szczegóły dotyczące konkursu zbadaj.toznajdują się na stronie www.zbadaj.to. Dalszych informacji udziela Agnieszka Pieńkos, sekretariat@ptbrio.pl, tel. 22 648 44 92.

 

Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii

ul. Szarotki 11

02-609 Warszawa

tel. 22 648 44 92

sekretariat@ptbrio.pl

www.zbadaj.to

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego