PRaktykuj za granicą 2012

Pokaż w kalendarzu: 
0

PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy dla studentów wszystkich wydziałów, którzy swoją przyszłość widzą w branży PR. Trójka zwycięzców poleci na miesięczne staże wakacyjne do Londynu i Brukseli, na zaproszenie prestiżowych agencji PR.

W tegorocznej edycji zadaniem uczestników jest przygotowanie strategii komunikacji dla fundacji ITAKA. Do 31 marca 2012 r. studenci mogą nadsyłać krótkie, trzystronicowe projekty strategii konkursowych. 

Nagrody:

I miejsce - nagroda pieniężna wysokości 2000 złotych od Instytutu Monitorowania Mediów i staż w Londynie w agencji Fleishman-Hillard

II miejsce: staż w Brukseli w agencji Burson-Marsteller oraz bilet lotniczy od agencji Solski Burson-Marsteller

III miejsce - staż w Londynie w agencji LEWIS PR

 

Wszyscy laureaci otrzymają także półroczną prenumeratę magazynu marketingowego „Brief”.

Laureata IV miejsca zapraszamy na płatny staż wakacyjny w Instytucie Monitorowania Mediów.

 

Kalendarium:

I etap: 1 lutego - 31 marca - można nadsyłać zgłoszenia i projekty prac konkursowych (3 stronicowe)

II etap: autorzy 15 najlepszych projektów przesyłają pełne strategie

III etap: siedmiu finalistów prezentuje się przed komisją

czerwiec - wrzesień – trójka zwycięzców odbywa staże

 

Kto może brać udział:

Studenci studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych, a także absolwenci 2012 (w chwili zgłaszania się do udziału trzeba mieć status studenta, ale w chwili odbierania nagrody już nie).

 

Zadania:

(do wyboru jedno z trzech)

1.Stwórz strategię komunikacji kierowaną do nastolatków dla programu profilaktycznego Nie uciekaj. Zaproponuj działania umożliwiające włączenie młodzieży w prowadzone akcje. Strategia powinna zawierać propozycje działań w Internecie oraz koncepcję cyklicznego wydarzenia dla nastolatków.

 

Podczas tworzenia projektu miej na uwadze poniższe cele i główne działania programu Nie uciekaj:

- Zmniejszenie liczby ucieczek z domu

- Promocja Telefonu 116 000 w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka

 

2.Zaplanuj strategię komunikacji promującej Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych jako atrakcyjnego partnera dla przedsiębiorstw realizujących strategie CSR. Uwzględnij różnorodne formy współpracy z firmami, między innymi poprzez wolontariat pracowniczy i działania lokalne.

 

3.Zaproponuj strategię kampanii 1% dla Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Uwzględnij ograniczony budżet fundacji, uniemożliwiający prowadzenie działań reklamowych w radiu i telewizji.

 

Więcej informacji na stronie.

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego