PRaktykuj za granicą to konkurs stażowy dla studentów wszystkich wydziałów, którzy swoją przyszłość widzą w branży PR. Trójka zwycięzców poleci na miesięczne staże wakacyjne do Londynu i Brukseli, na zaproszenie prestiżowych agencji PR.
W tegorocznej edycji zadaniem uczestników jest przygotowanie strategii komunikacji dla fundacji ITAKA. Do 31 marca 2012 r. studenci mogą nadsyłać krótkie, trzystronicowe projekty strategii konkursowych.
Nagrody:
I miejsce - nagroda pieniężna wysokości 2000 złotych od Instytutu Monitorowania Mediów i staż w Londynie w agencji Fleishman-Hillard
II miejsce: staż w Brukseli w agencji Burson-Marsteller oraz bilet lotniczy od agencji Solski Burson-Marsteller
III miejsce - staż w Londynie w agencji LEWIS PR
Wszyscy laureaci otrzymają także półroczną prenumeratę magazynu marketingowego „Brief”.
Laureata IV miejsca zapraszamy na płatny staż wakacyjny w Instytucie Monitorowania Mediów.
Kalendarium:
I etap: 1 lutego - 31 marca - można nadsyłać zgłoszenia i projekty prac konkursowych (3 stronicowe)
II etap: autorzy 15 najlepszych projektów przesyłają pełne strategie
III etap: siedmiu finalistów prezentuje się przed komisją
czerwiec - wrzesień – trójka zwycięzców odbywa staże
Kto może brać udział:
Studenci studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i podyplomowych, a także absolwenci 2012 (w chwili zgłaszania się do udziału trzeba mieć status studenta, ale w chwili odbierania nagrody już nie).
Zadania:
(do wyboru jedno z trzech)
1.Stwórz strategię komunikacji kierowaną do nastolatków dla programu profilaktycznego Nie uciekaj. Zaproponuj działania umożliwiające włączenie młodzieży w prowadzone akcje. Strategia powinna zawierać propozycje działań w Internecie oraz koncepcję cyklicznego wydarzenia dla nastolatków.
Podczas tworzenia projektu miej na uwadze poniższe cele i główne działania programu Nie uciekaj:
- Zmniejszenie liczby ucieczek z domu
- Promocja Telefonu 116 000 w Sprawie Zaginionego Dziecka i Nastolatka
2.Zaplanuj strategię komunikacji promującej Fundację ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych jako atrakcyjnego partnera dla przedsiębiorstw realizujących strategie CSR. Uwzględnij różnorodne formy współpracy z firmami, między innymi poprzez wolontariat pracowniczy i działania lokalne.
3.Zaproponuj strategię kampanii 1% dla Fundacji ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych. Uwzględnij ograniczony budżet fundacji, uniemożliwiający prowadzenie działań reklamowych w radiu i telewizji.
Więcej informacji na stronie.