Jesteś kreatywny i głodny nowych wyzwań? Weź udział w programie Challenger 2.0.
CO? - Program Challenger 2.0
O WYDARZENIU
Retail Institute tworzy Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab, w ramach którego eksperci poszukują nowego spojrzenia na retail i stojące przed branżą wyzwania. Dzięki włączeniu w prace przedstawicieli centrów i sieci handlowych, jednostek akademickich, NGOs i młodych firm technologicznych, działalność centrum zaowocuje adaptacją nowoczesnych rozwiązań i technologii przez retail oraz wzrost innowacyjności firm.
W 2020 roku prace Centrum NextGenLab będą koncentrować się na realizacji pionierskiego programu Challenger 2.0, który nastawiony jest na pobudzenie kreatywności, przełamywanie schematów, dostrzeżenie przez sektor handlowy nowych szans i możliwości współpracy. W trakcie 10 dniowych warsztatów design thinking powstanie unikatowy bank innowacji i pomysłów będących odpowiedzą na wyzwania i trudności retailu. Dzięki wsparciu mentorów i ekspertów z Retail Institute najlepsze idee zostaną wdrożone w firmach biorących udział w programie. Włączenie w proces funduszu VC zagwarantuje najlepszym szansę na pozyskanie finansowania rozwoju.
Program trwa 12 miesięcy i będzie powtarzany każdego roku.
Prace w centrum NextGenLab będą prowadzone w 2020 roku między innymi w obszarach:
Challenger 2.0 to również społeczność studentów, absolwentów i młodych pracowników akademickich wiążących ścieżkę rozwoju i kariery z innowacjami w retailu. Uczestnicy programu otrzymają wiedzę o branży handlowej, nowoczesne narzędzia tworzenia innowacji, pełne wsparcie ekspertów, mentorów, a także porady prawne i biznesowe. Nagrodą dla najlepszych będzie możliwość podpisania Umów współpracy z zainteresowanymi centrami i sieciami handlowymi, a tym samym czerpanie z tego tytułu korzyści. Nawiązane w trakcie programu relacje otworzą drzwi do procesów rekrutacyjnych.
Szczegółowy Regulamin konkursu.
DLA KOGO?
Udział w Challenger 2.0 ma charakter konkursu o staż oraz możliwość wdrożenia nagrodzonego przez Jury pomysłu (i wg możliwości, czerpania korzyści z tego tytułu). Udział bezpłatny.
obecnych na rynku nie dłużej niż 5 lat, oferujących innowacyjne rozwiązania, produkty, technologie, zoptymalizowane procesy i nowe modele biznesowe dla centrów i sieci handlowych. To szansa aby zaprezentować się na największych wydarzeniach branży nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz zaistnieć szerzej w świadomości uczestników tego rynku, również poprzez planowane, liczne publikacje prasowe. Nagrody zostaną wręczone laureatom programu podczas uroczystej Gali będącej jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w kalendarzu imprez branży retail.
Udział w Challenger 2.0 bezpłatny.
Rekrutacja i terminy:
studenci, absolwenci i młodzi pracownicy naukowi (18 – 28 lat)
start-up
Więcej informacji: Anna Szmeja, Prezes Retail Institute aszmeja@einstitute.com.pl