Program Challenger 2.0.

Pokaż w kalendarzu: 
0

Jesteś kreatywny i głodny nowych wyzwań? Weź udział w programie Challenger 2.0.





 


CO? - Program Challenger 2.0


O WYDARZENIU
Retail Institute tworzy Centrum Transferu Wiedzy i Innowacji NextGenLab, w ramach którego eksperci poszukują nowego spojrzenia na retail i stojące przed branżą wyzwania. Dzięki włączeniu w prace przedstawicieli centrów i sieci handlowych, jednostek akademickich, NGOs i młodych firm technologicznych, działalność centrum zaowocuje adaptacją nowoczesnych rozwiązań i technologii przez retail oraz wzrost innowacyjności firm.

W 2020 roku prace Centrum NextGenLab będą koncentrować się na realizacji pionierskiego programu Challenger 2.0, który nastawiony jest na pobudzenie kreatywności, przełamywanie schematów, dostrzeżenie przez sektor handlowy nowych szans i możliwości współpracy. W trakcie 10 dniowych warsztatów design thinking powstanie unikatowy bank innowacji i pomysłów będących odpowiedzą na wyzwania i trudności retailu. Dzięki wsparciu mentorów i ekspertów z Retail Institute najlepsze idee zostaną wdrożone w firmach biorących udział w programie. Włączenie w proces funduszu VC zagwarantuje najlepszym szansę na pozyskanie finansowania rozwoju.
Program trwa 12 miesięcy i będzie powtarzany każdego roku.

Prace w centrum NextGenLab będą prowadzone w 2020 roku między innymi w obszarach:

  • Zrównoważonego rozwoju
  • Energetyki opartej o odnawialne źródła / zero waste / circular economy
  • Personalizacji / Indywidualizacji usług przez obiekty i firmy handlowe
  • Customer Experience
  • Non-shopping Space
  • I wiele innych!

Challenger 2.0 to również społeczność studentów, absolwentów i młodych pracowników akademickich wiążących ścieżkę rozwoju i kariery z innowacjami w retailu. Uczestnicy programu otrzymają wiedzę o branży handlowej, nowoczesne narzędzia tworzenia innowacji, pełne wsparcie ekspertów, mentorów, a także porady prawne i biznesowe. Nagrodą dla najlepszych będzie możliwość podpisania Umów współpracy z zainteresowanymi centrami i sieciami handlowymi, a tym samym czerpanie z tego tytułu korzyści. Nawiązane w trakcie programu relacje otworzą drzwi do procesów rekrutacyjnych.

Szczegółowy Regulamin konkursu.


DLA  KOGO?

  • studentów, absolwentów i młodych pracowników naukowych
  1. w wieku 18-28 lat, studentów i studentek oraz absolwentów / absolwentek studiów wyższych (architektura, socjologia, psychologia, zarządzanie/ marketing, kierunki inżynieryjne, informatyka, etc.),
  2. mających umiejętność krytycznego myślenia,
  3. potrafiących rozwiązywać kompleksowe problemy,
  4. kreatywnych,
  5. lubiących pracować w zespole, mających wysoką inteligencję emocjonalną,
  6. zaangażowanych.

Udział w Challenger 2.0 ma charakter konkursu o staż oraz możliwość wdrożenia nagrodzonego przez Jury pomysłu (i wg możliwości, czerpania korzyści z tego tytułu). Udział bezpłatny.

  • młodych spółek technologicznych i start-upów

obecnych na rynku nie dłużej niż 5 lat, oferujących innowacyjne rozwiązania, produkty, technologie, zoptymalizowane procesy i nowe modele biznesowe dla centrów i sieci handlowych. To szansa aby zaprezentować się na największych wydarzeniach branży nieruchomości komercyjnych w Polsce oraz zaistnieć szerzej w świadomości uczestników tego rynku, również poprzez planowane, liczne publikacje prasowe. Nagrody zostaną wręczone laureatom programu podczas uroczystej Gali będącej jednym z najbardziej rozpoznawalnych wydarzeń w kalendarzu imprez branży retail.
Udział w Challenger 2.0 bezpłatny.

Rekrutacja i terminy:

studenci, absolwenci i młodzi pracownicy naukowi (18 – 28 lat)

  • Przyjmowanie zgłoszeń do 10 maja 2020 r.
  • Ogłoszenie naboru do dnia 22 maja 2020 r.
  • Ogłoszenie zwycięzców 3 lipca 2020 r.

start-up

  • Przyjmowanie Aplikacji Konkursowych do 10 maja 2020 roku (do północy)
  • Ogłoszenie półfinalistów do dnia 22 maja 2020 roku
  • Ogłoszenie zwycięzców 3 lipca 2020 r.
  • Nagrodzenie zwycięzców w trakcie Uroczystej Gali 

Więcej informacji: Anna Szmeja, Prezes Retail Institute aszmeja@einstitute.com.pl 

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego