Projekt rekrutacyjny „NanoShadow”

Pokaż w kalendarzu: 
0

Chcesz zobaczyć jak wygląda innowacyjny projekt rekrutacyjny w oparciu o studium przypadku? Znudziły Cię standardowe rozmowy kwalifikacyjne? Weź udział w projekcie organizowanym przez firmę PwC - „NanoShadow”.



 


CO? – Projekt „NanoShadow”


O WYDARZENIU
Firma doradcza PwC stworzyła fabularny projekt rekrutacyjny oparty na formule case story. W ciągu 2 miesięcy poprzedzających finałowy event rekrutacyjny kandydaci wciągani są do świata fikcyjnej firmy NanoShadow – śledzą wydarzenia i zbierają dane na jej temat, niezbędne do przeprowadzania audytu.

NanoShadow to fikcyjna firma stworzona na potrzeby projektu rekrutacyjnego PwC. Działa w branży nowych technologii, jej misją jest poprawianie jakości życia poprzez nanotechnologie. Prezesem firmy jest niespełna 29-letni, charyzmatyczny Jacek “Shadow” Szadowiak.

Kandydaci, którzy zgłoszą się do projektu, zostaną zaproszeni pod koniec października na kilkugodzinną grywalizację. Będą pracować w grupach, a ich zadaniem będzie przeprowadzenie audytu NanoShadow przed jej wejściem na giełdę.

Podczas finałowego eventu biuro PwC zostanie specjalnie zaaranżowane, aby wrażenie autentyzmu całej historii było jak największe. Powstanie przestrzeń do wewnętrznej pracy audytorów, a jedno z pięter zamieni się w siedzibę NanoShadow.


O ORGANIZATORZE
Firma PwC to globalna organizacja świadcząca profesjonalne usługi doradcze.


SPOSÓB APLIKACJI
Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w wydarzeniu zapraszamy do odwiedzenia strony projektu

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego