Start I etapu GMC Poland 2014

Data wydarzenia: 
12 Listopad, 2014 (Cały dzień)
Pokaż w kalendarzu: 
0

Już 12 listopada 2014 r. rozpoczął się I etap 15 polskiej edycji konkursu Global Management Challenge Poland 2014. To rozbudowana symulacja biznesowa, w której biorą udział zespoły studenckie oraz firmowe. Drużyny podczas zmagań wcielają się w role zarządów przedsiębiorstw i rywalizują ze sobą na wirtualnym rynku.


 

W tegorocznej edycji startuje aż 320 zespołów. Przez kolejne 6 tygodni drużyny będą rywalizowały
o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego. Po 5 cyklach decyzyjnych do kolejnego etapu konkursu awansują już tylko 64 zespoły. Drugi etap rozpocznie się w styczniu a finał krajowy odbędzie się w marcu 2015 w Warszawie. Zwycięzca pojedzie na Finały Światowe GMC w Pradze,  w kwietniu 2015r.

Do udziału w tegorocznej edycji zgłosili się studenci z ponad 40 uczelni wyższych. Studentom patronują: Deloitte, MasterCard, Robert Bosch, LOTTE Wedel, Procter&Gamble, Getresponse, Rzeczpospolita, THINTANK, Gazeta Ubezpieczeniowa, magazyn Personel i Zarządzanie, Eurostudent, magazyn TREND, BPCC, markapracodawcy.pl, Enactus, Europress.

Konkurs objęty jest patronatem: Narodowego Banku Polskiego oraz Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Poza patronami honorowymi w konkursie najliczniej reprezentowani są partnerzy strategiczni: Deloitte oraz MasterCard, natomiast zespoły Alumni GMC sponsoruje Orange Polska. Swoje zespoły firmowe wystawiają firmy: Grupa Żywiec, Grupa Saint-Gobain, Volvo Group Trucks, TRI (Poland), Robert Bosch, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, LOTTE Wedel, EDF, JTI, Grupa Kapitałowa PGE, Mondi Świecie, Dom Inwestycyjny Xelion, Groupon, Tauron Polska Energia, Eurobank, KGHM Polska Miedź, Aperam Stainless Services & Solutions Poland, Sealed Air, Volkswagen Bank Polska, ING Bank Śląski, Idea Bank, PKO Bank Polski, BGŻ.

Zachęcamy do obserwacji wyników na stronie i kibicowania drużynom.


Organizator w Polsce: BIGRAM Personnel Consulting
Partnerzy strategiczni: Deloitte, MasterCard
Sponsor Alumni GMC: Orange Polska
Patroni honorowi: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie, Narodowy Bank Polski
Patroni medialni: Gazeta Ubezpieczeniowa, Personel i Zarządzanie, THINKTANK
Patroni internetowi: MarkaPracodawcy.pl, PulsHR.pl, wnp.pl, EuroPress, GetResponse
Współpraca: Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, magazyn TREND, dlaStudenta.pl, KarierawFinansach, Stowarzyszenie Studentów BEST, studia.net, studia.tv

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego