Jeśli chciałbyś spotkać się w międzynarodowej grupie młodych ludzi, porozmawiać o wspólnej historii państw europejskich oraz Izraela i jej współczesnym znaczeniu aplikuj do Szkoły Letniej POLIN Meeting Point.
CO? - V edycja Szkoły Letniej POLIN Meeting Point
APLIKACJA DO: przedłużona do 1 maja 2019 r.
O WYDARZENIU
Ruszyła rekrutacja do V edycji Szkoły Letniej POLIN Meeting Point (PMP) dla studentów/absolwentów z Polski, Izraela, Niemiec i Ukrainy. Tegoroczna edycja szkoły odbędzie się w terminie 19 sierpnia – 1 września 2019 roku.
Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest emigracja.
POLIN Meeting Point to dwa tygodnie warsztatów z ekspertami, spacerów miejskich, wykładów, dyskusji oraz zajęć integracyjnych, prowadzonych w Muzeum POLIN.
Część zajęć prowadzona będzie w oparciu o temat przewodni wystawy czasowej "Gdynia – Tel Awiw", nad którą prace będą trwały w trakcie szkoły letniej. Zaplanowano również wizytę studyjną do Gdyni miasta, które rozpoczynało historię wielu emigrantów.
Podczas 2-tygodniowej Szkoły Letniej POLIN Meeting Point uczestnik:
O ORGANIZATORZE
Muzeum POLIN jest pierwszą w Polsce publiczno-prywatną instytucją tworzoną wspólnie przez rząd, samorząd lokalny i organizację pozarządową. Muzeum POLIN jest nowoczesną instytucją kultury – muzeum historycznym ukazującym 1000 lat dziejów polskich Żydów.
DLA KOGO?
POLIN Meeting Point stworzono dla studentów i studentek oraz absolwentów i absolwentek (którzy uzyskali dyplom lub absolutorium w ciągu ostatnich 3 lat) szkół wyższych z Izraela, Niemiec, Polski i Ukrainy.
SPOSÓB APLIKACJI
Rekrutacja jest dwuetapowa. Pierwszy etap to wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line do dnia 1 maja 2019 roku. Drugi etap to rozmowy rekrutacyjne z wybranymi kandydatami, które odbędą się w maju.