Szkolenie BK: Customer Care

Data wydarzenia: 
20 Marzec, 2015 - 10:00 - 15:00
Pokaż w kalendarzu: 
0

Biuro Karier oraz Capgemini zapraszają do udziału w szkoleniu Customer Care w ramach cyklu szkoleń Capgemini Challenge. Budowanie pozytywnych relacji w kontakcie z klientem, to podstawa pracy w każdej branży usługowej, więc jeśli chcesz poznać praktyczne umiejętności profesjonalnej obsługi klienta, to szkolenie może Cię szczególnie zainteresować.
Zapisy na szkolenie ruszają 13 marca br.!

 

Termin szkolenia: 20 marca 2015 r.

Czas szkolenia: 10.00-15.00

Miejsce szkolenia: 133, rektorat Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach
(ul. Bankowa 12, Katowice)


Program szkolenia:

  • ogólne zasady pracy z klientem, trudny klient i typy klientów,

  • asertywność, radzenie sobie ze stresem,

  • konfrontacje i konflikty w obsłudze klientów,

  • skuteczny proces rozpatrywania skarg, unikanie częstych błędów w postępowaniu z niezadowolonym klientem;


Szkolenie Customer Care to pierwsze szkolenie z cyklu szkoleń i warsztatów Capgemini Challenge prowadzonych przez ekspertów pracujących w tej firmie.

Kolejne szkolenia w ramach tego cyklu, które odbędą się w Biurze Karier to:

  • Komunikacja w biznesie (17 kwietnia 2015 r.)

  • Twój czas (24 kwietnia 2015 r.)

     


    Zapisy na szkolenie są przyjmowane pod numerem tel. 32 359 20 32 albo w Biurze Karier UŚ
    od dnia 13 marca br. Ilość miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

    Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem udziału w szkoleniach w Biurze Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w szkoleniu jest jednoznaczny z jego akceptacją.

    Zapraszamy do udziału w szkoleniu!

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (5 votes)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego