Wakacje zbliżają się wielkimi krokami. A wraz z nimi Akademia Rozwoju Kariery! W tym roku już w wersji stacjonarnej. Przygotowaliśmy dla Ciebie szeroki wachlarz szkoleń, które poprowadzą praktycy z czołowych firm Śląska. Już dziś pomyśl jak pokierować swoją karierą!
Akademię Rozwoju Kariery czas zacząć! Podczas pierwszego szkolenia w meandry negocjacyjnych technik wprowadzi nas firma Sopra Steria Polska. Przyjdź i dowiedź się jak zdobyć przewagę w rozmowach, zarówno w życiu prywatnym, jak i w biznesie.
Sposób myślenia o produkcie? Brzmi ciekawie? Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Biuro Karier oraz firmę Sigma Software i zapoznaj się z tematyką inżynierii wartości.
Jesteś obcokrajowcem i szukasz porad dotyczących prawa pracy w Polsce? Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Biuro Karier oraz Śląskie Centrum Multikulturowe, które odbędzie się 2 czerwca 2022 r. w rektoracie UŚ.
Interesują Cię zagadnienia prawne, zwłaszcza kwestie umów i porozumień? Weź udział w warsztatach prowadzonych przez firmę Knowable i na praktycznych przykładach przeanalizuj intersującą Cię tematykę.
Jesteś obywatelem Ukrainy i nie wiesz jakie kroki podjąć po przyjeździe do Polski? Weź udział w szkoleniu adaptacyjnym przygotowanym przez Ośrodek Wsparcia Cudzoziemców.
Jesteś studentem obcokrajowcem? Chcesz dowiedzieć się jakie prawa pracownicze Ci przysługują? Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Ośrodek Wsparcia Cudzoziemców.
Jesteś studentem obcokrajowcem? Chcesz dowiedzieć się jakie prawa pracownicze Ci przysługują? Weź udział w szkoleniu organizowanym przez Ośrodek Wsparcia Cudzoziemców.
Zobacz co przygotowaliśmy dla Ciebie III dnia Mobilnych Targów Kariery. Spotkania z firmami Benefit Systems oraz Marsh McLennan oraz webinary dotyczące rekrutacji opartej na kompetencjach i pracy z językami.
II dzień Mobilnych Targów Kariery to informacja o tym jak zaprezentować się podczas szukania pracy oraz jak świadomie kierować swoim rozwojem zawodowym. Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w szkoleniach i z sukcesem wejdź na rynek pracy.