Zapraszamy do udziału w pierwszym szkoleniu w ramach programu Master of Capgemini. Szkolenie pt. "Customer Care" odbędzie się 24 października 2013 roku w godzinach 10.00-15.00 w sali 99 (ewentualnie w nowej numeracji 159) w Rektoracie UŚ przy ul. Bankowej 12 (II piętro).
Współpraca z klientem jest podstawą działalności firm krajowych i międzynarodowych. Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jego renomę i pozycję na rynku. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić komunikację telefoniczną i mailową z klientem oraz na co szczególnie należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi.
Ogólny plan:
Cele szkolenia:
Zapisy na szkolenie odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona.
Udział w szkoleniu jest równoznaczny z akceptację regulaminu.
Zapraszamy do udziału!