Szkolenie "Customer Care"

Data wydarzenia: 
24 Październik, 2013 - 10:00 - 15:00
Pokaż w kalendarzu: 
0

Zapraszamy do udziału w pierwszym szkoleniu w ramach programu Master of Capgemini. Szkolenie pt. "Customer Care" odbędzie się 24 października 2013 roku w godzinach 10.00-15.00 w sali 99 (ewentualnie w nowej numeracji 159) w Rektoracie UŚ przy ul. Bankowej 12 (II piętro).

Współpraca z klientem jest podstawą działalności firm krajowych i międzynarodowych. Procedury i standardy w zakresie obsługi klienta determinują sukces w obszarze pozyskiwania i lojalności klientów, a dobra współpraca przyczynia się nie tylko do sukcesu ekonomicznego firmy, ale również umocnienia jego renomę i pozycję na rynku.  Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak profesjonalnie prowadzić komunikację telefoniczną i mailową z klientem oraz na co szczególnie należy zwrócić uwagę podczas współpracy z klientami zagranicznymi.

Ogólny plan:

  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
  • Reguły pisania e-maili,
  • Współpraca z klientami z różnych krajów.

Cele szkolenia:

  • Poznanie w codziennej pracy zasad i standardów profesjonalnej obsługi Klienta,
  • Poznanie najważniejszych zasad prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych,
  • Poznanie zastosowań najważniejszych zasad komunikacji mailowej w biznesie.

Zapisy na szkolenie odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona.

Udział w szkoleniu jest równoznaczny z akceptację regulaminu.

Zapraszamy do udziału!

Twoja ocena: Nic Średnia: 4.5 (2 votes)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego