Szkolenie online „ABC działalności gospodarczej”

Pokaż w kalendarzu: 
0

Chcesz poznać podstawy księgowo-płacowe związane z prowadzeniem biznesu? Weź udział w szkoleniu „ABC działalności gospodarczej” organizowanym przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych.



 


CO? - Szkolenie online „ABC działalności gospodarczej”
KIEDY? - 24 listopada 2020 r., w godz. 10.00 do 12.00
GDZIE? – platforma Cisco Webex Meeting


O WYDARZENIU
Zakres szkolenia:

  1. Zgłoszenie płatnika składek na podstawie wpisu do CEIDG i KRS.
  2. Zgłoszenie do ubezpieczeń.
  3. Rozliczanie i opłacanie składek:
  • terminy przekazywania dokumentów i opłacania składek,
  • wysokość składek na ubezpieczenia,
  • „ulga na start”,
  • „preferencyjne składki”,
  • „mały ZUS”,
  • konsekwencje nie opłacenia składek lub opłacenia ich po terminie,
  • forma przekazywania dokumentów oraz opłacania składek,
  • zwolnienie z obowiązku składania dokumentów rozliczeniowych za kolejne pełne miesiące - kogo dotyczy, jakie warunki trzeba spełnić.

  4. Program Płatnik (IPP) – zasady działania, funkcjonalności, korzyści.

  5. Podstawowe informacje o ulgach.

WAŻNE:
Aby wziąć udział w webinarium niezbędne jest posiadanie komputera z dostępem do Internetu. Zaproszenie z linkiem do udziału w webinarium przesyłane jest do uczestnika na wskazany wcześniej adres e-mail. W zgłoszeniu proszę podać adres e-mail, na który zotanie wysłane zaproszenie. 

Dołączając do wydarzenia uczestnicy wyrażają zgodę na publikowanie wizerunku, jednakże istnieje możliwość uczestnictwa bez udostępniania obrazu i dźwięku ze swojego urządzenia.


O ORGANIZATORZE
Webinarium poprowadzi ekspert ZUS.


SPOSÓB APLIKACJI
Zgłoszenia przyjmowane są do 22 listopada 2020 r.

Rejestracja na adres chorzow_wydarzenia@zus.pl.

Twoja ocena: Nic Średnia: 5 (liczba głosów: 1)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego