Uprzejmie informujemy, iż 26 marca 2012 roku rusza gra biznesowa przygotowana z myślą o studentach z Czech, Słowacji, Turcji, Węgier i Polski. Tesco Business Game to element kampanii promującej program Menadżerski Ekstraklasa w ramach promocji firmy wśród studentów.
Tesco Business Game to wirtualna gra, która opiera się na symulacji funkcjonowania rzeczywistego supermarketu Tesco. Wspólnie ze studentami z zagranicy należy stworzyć 3-osobowy międzynarodowy zespół i wykorzystać swoje umiejętności menedżerskie, komunikacyjne i przywódcze.
Zadaniem drużyny jest przejęcie ról dyrektora, managera ds. obsługi klienta i managera sprzedaży, a w następstwie, osiągniecie jak najlepszych wyników sprzedażowych oraz maksimum rozwoju sklepu Tesco w ciągu 6 tygodni i 18 rund.
Najlepsi otrzymają nagrody od firmy Apple oraz kilkudniowy pobyt w Londynie.
Studenci mogą rejestrować się poprzez stronę http://game.tesco-graduates.pl.