Napisałeś pracę dyplomową, a teraz masz ją gdzieś na dysku lub w biurku?
Szukasz zatrudnienia i nie wiesz, co wpisać w CV?
Weź udział w konkursie na najlepsze prace magisterskie i licencjackie organizowanym przez wydawnictwo naukowe Texter. Wydaj swoją pracę dyplomową i wzbogać CV o tę informację.
Coraz więcej pracodawców docenia w aktywności kandydatów ich publikacje. Doskonałym dowodem jest to, iż społecznościowe portale profesjonalne, takie jak LinkedIn, stworzyły w swoich profilach osobną sekcję dla publikacji. Nie pozostawiaj jej pustej! Wpisz w swoje CV publikację naukową związaną z dziedziną, którą studiowałeś i którą chcesz się zajmować zawodowo. Twoja praca dyplomowa to Twoja najlepsza wizytówka!
Cel konkursu
Celem konkursu jest promowanie wśród studentów świadomości wartości własnych prac naukowych i ich wagi w tworzeniu swojego CV i profilu zawodowego.
Rezultatem konkursu będzie publikacja najciekawszych, najbardziej inspirujących prac dyplomowych. Nagrodzone prace zostaną wydane w formie e-booka, który jest publikacją tożsamą z tradycyjnym wydaniem książkowym. Publikacjom nadawane są numery ISBN, katalogowane przez Bibliotekę Narodową. Każdy autor nagrodzonej i wydanej pracy dyplomowej otrzyma egzemplarz autorski swojej publikacji.
Jak wziąć udział w konkursie?
Aby wziąć udział w konkursie na najlepsze prace magisterskie i licencjackie organizowanym przez wydawnictwo naukowe Texter, należy:
Prace na konkurs można zgłaszać w terminie 12-18 sierpnia. Zgłoszenie pracy do konkursu jest bezpłatne.
Kapituła konkursu pod przewodnictwem dr Magdaleny Cicharskiej ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie dokona oceny prac konkursowych. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone najpóźniej 31 października 2013.
Nagrody
Nagrodą pierwszego stopnia jest wydanie nagrodzonej pracy w formie e-booka przez wydawnictwo Texter oraz jego promocja na portalu społecznościowym Facebook, a także e-book pt. „Personal branding”. Kapituła przyzna 3 nagrody pierwszego stopnia.
Nagrodą drugiego stopnia jest możliwość wydania swojej pracy dyplomowej za opłatą promocyjną oraz e-book pt. „Personal branding”. O ilości nagród drugiego stopnia zdecyduje Kapituła konkursu.