Warsztat "Tajniki efektywnej obsługi klienta"

Data wydarzenia: 
10 Kwiecień, 2014 - 09:00 - 14:00
Pokaż w kalendarzu: 
0

Biuro Karier Uniwersytetu Śląskiego oraz CUK Ubezpieczenia zapraszają wszystkich zainteresowanych do udziału w warsztacie "Tajniki efektywnej obsługi klienta". Warsztat odbędzie się 10 kwietnia 2014 r. w sali 159 w budynku rektoratu Uniwersytetu Śląskiego.


Trener: Monika Stanisławska - trener wewnętrzny CUK Ubezpieczenia

Zakres szkolenia:

  • uświadomisz sobie znaczenia budowania wizerunku firmy poprzez zrobienie doskonałego pierwszego wrażenia;
  • wypracujesz techniki, dzięki którym Klient będzie się czuł traktowany indywidualnie;
  • rozwiniesz umiejętności aktywnego słuchania Klientów i eliminowania ryzyka powstania sytuacji trudnych;
  • udoskonalisz umiejętności diagnozy potrzeb, posługiwania się językiem korzyści;
  • empatycznego budowania relacji z klientem.

Szkolenie odbędzie się 10 kwietnia br. w godzinach 9.00 - 14.00 w sali nr 159 w budynku rektoratu Uniwersytetu Śląskiego (Katowice, ul. Bankowa 12, II piętro).

Zapisy ruszają już 2 kwietnia 2014 r. i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32.

Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją.
Ilość miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.


Serdecznie zapraszamy.

Twoja ocena: Nic Średnia: 4.5 (2 votes)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego