Warsztaty wizerunkowo-rekrutacyjne Lidl Brand Factory

Data wydarzenia: 
12 Czerwiec, 2013 - 15:00 - 18:30
Pokaż w kalendarzu: 
0

Zapraszamy absolwentów i studentów ostatnich lat (studiów II stopnia i jednolitych studiów magisterskie) na warsztaty wizerunkowo-rekrutacyjne w ramach programu Lidl Brand Factory. Prowadzącymi będą specjaliści z obszaru HR oraz przedstawiciele firmy Lidl Polska.

Warsztaty odbędą się 12 czerwca 2013 roku w godzinach 15.00 – 18.30 w auli K. Lepszego w rektoracie UŚ.

Warsztat organizowany jest przez Centralę Lidl Polska – pion biznesowy.

W czasie warsztatu dużo będzie się działo. Uczestnicy spędzą aktywnie czas. Doświadczą sami na czym polega praca w Centrali Lidl Polska na Europę Środkowo-Wschodnią w pionie biznesowym. Wezmą udział w degustacji w formie ślepych testów różnych marek spożywczych. W czasie ćwiczenia Assessment Center przejdą na żywo proces tworzenia nowej marki. Jeśli po warsztacie uczestnicy będą zainteresowani procesem rekrutacyjnym do programu rozwojowego Lidl Brand Factory i spełnią określone kryteria to zostaną zaproszeni do kolejnego etapu.

Przebieg i cel warsztatów

Pierwsza części warsztatu będzie szansą na zapoznanie się z cyklem tworzenia produktów w firmie Lidl Polska. Uczestnicy zapoznają się ze specyfiką pracy na wybranym stanowisku, a także doświadczą w praktyce jakości tworzonych produktów. Uczestnicy będą mieli realny kontakt z kluczowymi osobami z firmy Lidl i będą mogli uzyskać odpowiedzi na interesujące ich pytania.

Druga część to ćwiczenie zadanie rekrutacyjne, stanowiące próbkę prawdziwego procesu rekrutacji, w ramach programu Lidl Brand Factory. Udział w realizacji zadania będzie szansą na otrzymanie zaproszenia do głównego procesu rekrutacji i selekcji na atrakcyjne, wybrane stanowiska pracy w ramach programu Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

Właściwy proces rekrutacyjny rozpocznie się w lipcu, a zakończy we wrześniu 2013 roku. Nabór dotyczy obszarów: PRODUCT STRATEGY, QUALITY MANAGEMENT, PROMOTIONS MANAGEMENT, PRODUCT SUPPORT, MARKETING MANAGEMENT, PUBLIC RELATIONS, PACKAGING DESIGN.

Dlaczego warto?

Uczestnicy warsztatów poznają tajniki kreowania produktu i przećwiczą wybrane etapy tworzenia nowej marki. Do ich dyspozycji będzie jeden z najlepszych Menedżerów Działu Strategii i Zarządzania Produktami. Uczestnicy poznają także warunki rekrutacji na kluczowe stanowiska w obszarze kreowania i zarządzania produktami.

Kogo zapraszamy?

Absolwentów i studentów ostatnich lat (studiów II stopnia i jednolitych studiów magisterskie)zarządzania, filologii germańskiej, kierunków technicznych, ścisłych, marketingu i kierunków pokrewnych, ze znajomością języka obcego (mile widziana znajomość języka niemieckiego).

Zapraszamy także osoby z innych kierunków na Uniwersytecie Śląskim, jeśli tylko ich motywacja i potencjał zawodowy będzie wystarczający, zaproponowany im zostanie udział w programie rozwojowym Lidl Brand Factory w Centrali Lidl Polska.

Zapisy odbywają się drogą telefoniczną pod numerem 32 359 20 32. Liczba miejsc jest ograniczona.

Serdecznie zapraszamy!
 

Twoja ocena: Nic Średnia: 2.4 (5 votes)
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego