Chcesz dowiedzieć się czym jest Wirtualny Agent i w jaki sposób wykorzystywany jest w firmie Capgemini? Weź udział w wydarzeniu IT T@lk i pogłęb swoją wiedzę.
CO? - wydarzenie IT T@lk
KIEDY? – 5 grudnia 2019 r., w godz. 18.00-20.30
GDZIE? - Browar Przystań w Chorzowie
O WYDARZENIU
5 grudnia 2019 r. w Browarze Przystań w Chorzowie firma Capgemini organizuje kolejne wydarzenie IT T@lk, w ramach którego będzie możliwość spotkania się z ekspertami z centrum biznesowego Cloud Infrastructure Services.
Podczas wydarzenia przedstawiciele firmy będą rozmawiać o wirtualnym agencie oraz jego zastosowaniu w obszarze Servis Desk, a także przedstawią, jak wykorzystywane jest to rozwiązanie w Capgemini.
Agenda spotkania:
O warsztatach:
Niemalże każda firma obsługująca klientów potrzebuje systemu telefonicznego. Pomimo dynamicznego rozwoju innych kanałów komunikacji najnowszy raport instytutu badawczego Capgemini wskazuje na to, że kanał głosowy wciąż jest najchętniej wybieranym przez użytkowników kanałem dostępowym. Podczas prelekcji zostanie przedstawione rozwiązanie telefoniczne Capgemini, pokazana w praktyce droga połączenia od klienta do agenta i wreszcie nakreślenie jak będzie wyglądał taki system w przyszłości.
Wirtualny Asystent stał się integralną częścią serwisu obsługi klienta. Odpowiada na rosnące oczekiwania klientów co do dostępności, skuteczności i szybkości dostarczania rozwiązań informatycznych. Podczas prelekcji przedstawione zostaną możliwości automatyzacyjne rzeczywistości Serwis Desków przy pomocy chatbotów.
O ORGANIZATORZE
Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, usług technologicznych i transformacji cyfrowej, którego celem jest wprowadzanie czołowych i innowacyjnych rozwiązań, oraz udostępnienie całej gamy nowych możliwości klientom w rozwijającym się informatycznym świecie cyfryzacji, chmury i platform.
SPOSÓB APLIKACJI
Aby wziąć udział w wydarzeniu należy wypełnić formularz aplikacyjny dostępny na stronie.