XIV edycja konkursu Global Management Challenge

Pokaż w kalendarzu: 
0

7 stycznia 2014 r. rozpoczęła się 14. polska edycja konkursu Global Management Challenge. GMC to największa na świecie biznesowa symulacja strategiczna.


W ramach konkursu zespoły studenckie i firmowe konkurują ze sobą na symulowanych rynkach zarządzając wirtualnymi przedsiębiorstwami.

Tegoroczna odsłona rywalizacji to wyjątkowa, elitarna edycja, oparta o nową rozbudowaną wersję symulacji GMC. Po raz pierwszy uczestnicy rywalizują o osiągnięcie jak najwyższego wyniku inwestycyjnego swoich firm (wcześniej kryterium była cena akcji). Nowy symulator poszerzył również zakres decyzyjny uczestników o takie obszary jak CSR czy zarządzanie powierzchnią magazynową.

W ponad 420 startujących zespołach są reprezentanci takich firm jak: Bank Zachodni WBK, Grupa AVIVA, EXATEL, KPMG, ArcelorMittal, USP Zdrowie, Castrol, Carrefour Polska, Grupa Żywiec, Networks!, PKO Bank Polski, Robert Bosch, Volkswagen Bank Polska, Grupa Saint – Gobain oraz wyselekcjonowani studenci z kilkudziesięciu uczelni z całej Polski. Wśród zespołów akademickich w tym roku najliczniej zgłaszali się studenci Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz Politechniki Łódzkiej. W pierwszym etapie zespoły rywalizują w podziale na 64 grupy (jest 26 grup sześciozespołowych oraz 38 siedmiozespołowych).

Rozgrywki potrwają pięć tygodni, a do kolejnego etapu konkursu on-line awansują tylko najlepsze zespoły, które w swoich grupach osiągną najwyższy wynik inwestycyjny na koniec I etapu.

Finał krajowy konkursu zaplanowany jest na koniec marca, zwycięzca konkursu GMC Poland zostanie zaproszony do udziału w Finale Światowym w Soczi, w kwietniu 2014 r.
Nagrodą dla zwycięskiego zespołu są również studia podyplomowe w Akademii Leona Koźmińskiego.


Więcej na stronie oraz www.facebook.com/PolandGMC.
 

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego