Szkolenie z zakresu ITIL

Data wydarzenia: 
8 Listopad, 2012 - 09:00 - 14:00
Pokaż w kalendarzu: 
0

Serdecznie zapraszamy na II szkolenie w ramach Akademii Biznesu Capgemini - „ITIL, czyli jak efektywnie i skutecznie oferować usługi informatyczne”.

Szkolenie odbędzie się 8 listopada 2012 roku w godzinach 9.00-14.00 w sali 61 (III piętro) w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.

Program szkolenia:

  • jaki był wpływ ITIL na katastrofę Tytanica?
  • dlaczego japońskie samochody psują się najmniej?
  • jakim językiem rozmawiać z klientem?
  • czy warto w ogóle stosować się do zaleceń ITIL?

ITIL - Information Technology Infrastructure Library, jest zbiorem najlepszych praktyk obecnie opisanych w pięciu publikacjach opisujących jak oferować i zarządzać usługami informatycznymi. Celem szkolenia jest przedstawienie zarysu i pryncypiów tego najpopularniejszego kodeksu postępowania w IT.

Osoby obecne na szkoleniu poznają odpowiedzi na powyższe pytania, będą miały również możliwość nabycia wiedzy w ciekawej formie.

Na szkoleniu zostanie zaprezentowany model usługi, sposób tworzenia wartości dla klienta oraz model ustawicznego podnoszenia jakości, dzięki którym możliwe jest wypracowanie efektywnych metod działania w zarządzaniu usługami IT.

Zapisy ruszają wyjątkowo 30 października 2012 roku i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem telefonu (32) 359 20 32. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją. Ilość miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.

Nie oddano jeszcze żadnego głosu
Projekt finansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego