Serdecznie zapraszamy na II szkolenie w ramach Akademii Biznesu Capgemini - „ITIL, czyli jak efektywnie i skutecznie oferować usługi informatyczne”.
Szkolenie odbędzie się 8 listopada 2012 roku w godzinach 9.00-14.00 w sali 61 (III piętro) w rektoracie Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach.
Program szkolenia:
ITIL - Information Technology Infrastructure Library, jest zbiorem najlepszych praktyk obecnie opisanych w pięciu publikacjach opisujących jak oferować i zarządzać usługami informatycznymi. Celem szkolenia jest przedstawienie zarysu i pryncypiów tego najpopularniejszego kodeksu postępowania w IT.
Osoby obecne na szkoleniu poznają odpowiedzi na powyższe pytania, będą miały również możliwość nabycia wiedzy w ciekawej formie.
Na szkoleniu zostanie zaprezentowany model usługi, sposób tworzenia wartości dla klienta oraz model ustawicznego podnoszenia jakości, dzięki którym możliwe jest wypracowanie efektywnych metod działania w zarządzaniu usługami IT.
Zapisy ruszają wyjątkowo 30 października 2012 roku i odbywają się drogą telefoniczną pod numerem telefonu (32) 359 20 32. Każdy uczestnik powinien zapoznać się z Regulaminem Udziału w Szkoleniach Biura Karier Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Udział w szkoleniu jest bowiem jednoznaczny z jego akceptacją. Ilość miejsc jest ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń.